Välkommen till min nya blogg!

Nu är det min tur att ge mig ut i bloggvärlden!
Ja jag ska ju erkänna att jag gjort det en gång tidigare, bloggade om våran hund Rataxes förut, men det blev en kort karriär och nu hoppas jag på en längre! =)
Så välkomna välkomna, här ska skrivas om min vardag, som innefattar min lilla familj med sambo, son på 4,5 månad, hund o katt. Jag gillar att baka så det kommer det skrivas om, o att sy(har dock inte så mycket tid till det av förståeliga skäl), scrappa(inte än så mycket) o foto, o titta på film o läsa böcker o numera mamma/föräldrartidningar. O mina djur såklart, love love love djur, stora som små fast kanske inte så mycket småkryp hihi..

Att bli mamma är det största som hänt mig o det kommer nog överta det mesta i min lilla blogg! ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Va roligt med en blogg Emma! Ser fram emot att följa den!

kram, Kajsa

2009-11-13 @ 15:18:03
URL: http://www.tingeling79.blogspot.com/
Postat av: Anette

Va kul att du skapat en blogg, ska bli roligt att följa den :) Kramar och massor med pussar till C.

2009-11-21 @ 13:42:39
Postat av: Emma

Tack Anette! Kramar tillbaka till dig!

2009-11-23 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0