Blog update!

Tiden har bara sprungit iväg och det har varit svårt att få tid att blogga så här kommer lite news!=)

I Lördags var mina föräldrar här och var barnvakt för första gången ,lite nervöst men Cornelius var nöjd hela tiden!Så det får de gärna vara igen ;) Under tiden lånade vi bilen och lastade den full med grejer från Ikea, det blev en hurts, en längre skrivbordsskiva, låga vita Billy-bokhyllor(dock blev inte glasdörrarna inköpta =/ ), Vitrinskåpet Bjursta i Ek, och en Stoor helkroppsspegel med tjock brun ram m.m. Trodde aldrig att den skulle gå in i bilen, men med min duktiga sambos hjälp som gick allt in till sist. =) På kvällen blev det kinamat, lite Ikeabygge och så spelade vi Tp. Trevligt!

På söndagen var vi ,jag Johan o Cornelius på Babysim för första gången på Vattenhuset i Älvsjö, dock hade Cornelius sovit dåligt på förmiddagen så han var ju ganska trött, men vatten är skoj så det gick bra ändå! Somna som en stock i bilen på väg hem.. hihi.




Lite bilder från babysim..

I Måndags var jag o Cornelius till Veronica som väntar sitt andra barn, o det kan komma när som helst nu verkligen. Spännade blir det och se vad är för liten krabat som legat i magen. Kille eller tjej??

I Tisdags var vi på Öppna med Kajsa&Adrian och Maria&Line, Maria var så snäll och titta upp innan så jag fick hjälp med att ta hand om Cornelius, så kunde jag gå ut med Rataxes själv. Så snällt! Mycket uppskattat!

Igår var på tandinformation på Bvc redan kl. 9.30 och det kändes tidigt för oss! Usch tycker inte om att behöva stressa iväg så tidigt någonstans. Men det var intressant! Cornelius somna sen i vagnen på väg därifrån så jag passade på och fikade sen frukost/tidig lunch på Wayne's coffee i gallerian. Sen gick vi hem och tog det bara lugnt!



Kommentarer
Postat av: Kajasa

Åh va mysigt det ser ut på babysimkorten! C ser ju ut att trivas mycket ;)!

Hoppas ni har en skön helg så ses vi ngn dag i veckan!

Kram från oss!

2010-01-30 @ 10:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0