Andra advent och baka baka liten kaka..

Idag har vi vart en sväng till stan, måste börja inhandla julklapparna. Det är ju inte långt kvar!
Men det är inte lätt och veta vad man ska köpa.. var först till Åhléns och där hittade jag ett nytt tyg som jag ska sy nästa kuddfodral till Cornelius stora kuddar i hans rum. Jag sydde nästan klart den första i fredags, ska bara sy in kanterna och så ska knappar o knapphål till.
Sen bar det iväg till gallerian men det blev bara en liten klapp till Cornelius, vi får dra någon mer sväng till stan nästa helg. Här hemma blev jag så sugen på att baka något gott, tänkte först en saffranskaka såhär i juletider. Men det blev Kärleksmums istället! Imorgon ska jag besöka ytterligare ett dagis i området, fast det här ligger längst bort av dem alla. Men det är ändå intressant att ha så många som möjligt och jämföra med..

Kärleksmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0