Bara fyra gånger än så länge.. och min första bakade Morotskaka!

Ja ikväll har han än så länge "bara"  lagts fyra gånger, hoppas han sover vidare nu. Min rygg känns knäckt! Jag behöver verkligen gå iväg och få den fixad. Jaja, någon gång snart kanske...

Jag har mitt i alla läggningar bakat en Mototskaka a la Leila! Ja den är ju inte riktigt klar än, den ska stå i ugen i ca 55 min. Jag hoppas den blir bra, ska bjuda Junimammorna (från mitt bebisforum) på den imorgon. Vi ska ha knytis, det blir skoj! Trevligt att träffa de live för första gången, ja mamma Kajsa har jag träffat 1 gång tidigare och det är hos henne vi ska vara. Nä nu ska jag fortsätta kolla på Grey's, och fortsätta vara irriterad på Facebook som inte släpper in mig =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0