Det bidde en ..

Igår tryckte jag mig in på Pappaprylar.se för att kika på vad jag skulle nyttja mitt presentkort på, de har ju en del smarta och snygga grejor! Glatt upptäckte jag att de hade åkpåsen en Elodie Details :Retro Revolution som jag har checkat in tidigare, så det var ju perfekt! Ringde och kolla om man skulle få den innan jul om jag beställde den då, och Erik Olofsson(lite lustigt tyckte jag då min morbror heter så) svarade att han kunde minsann komma med den personligen redan nästa dag(läs idag), snacka om service med stort S!!! =)Så mycket riktigt idag kom den leverad till dörren, så nu har vi bytt till sittdelen så Cornelius kan vara med och se lite mera vad som händer när vi ute och går!

Såhär snyggt och varmt kommer prinsen sitta hädanefter!
ps. och lägg märke till "prinskronan" på åkpåsen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0