stress stress stress..

Nu har vi skyndat iväg på nånting varje dag, känner mig rätt slut nu. Imorgon är det mammagrupptäff på bvc, där vi ska gå igenom barnsäkerhet, så det ska vi väl också iväg på. Har egentligen ingen lust alls att ta mig iväg nånstans, men det känns ändå som det är rätt nyttigt att gå på ;) Så då tänkte jag att men på fredag på FREDAG ska vi bara vara hemma!! MEN då så får vi möjligthet att titta på ett av de mest intressanta dagiset som vi har i området, så då måste vi ju ta den chansen. Men det är ju iallfall varken tidigt på dagen ellet speciellt långt att gå dit, SKÖNT! Får ju tacka Maria för vi får den möjligheten, för egentligen har de ingen tittmöjlighet förrän nästan månad. Och man vill ju ha så mycket information nu innan han fyller sex månader och hans kötid börjar gälla..
Men sen är det härlig helg igen... =)

Kommentarer
Postat av: Joanne

Hej.

Jag svarade dig på din kommentar på min blogg så folk kan följa det som sägs.

Svaret ligger i en kommentar under din.



Mvh Joanne

2009-12-09 @ 23:05:07
URL: http://sprattlarn.blogg.se/
Postat av: Joanne

Det finns föräldrar som skule vilja vaccinera mot vattenkoppor, det är vad jag menar med att alla vaccin inte är av godo.

vissa av de vanliga barnsjudommar som vaccineras mot klarade de alra flesta väldigt bra utan några men alls, de var som med vattenkoppor, folk gick dit för att deras barn skulle smittas och få det gjort, så de slapp dem i vuxen ålder, då några inte är farliga att få som barn, men som vuxen.



Är inte sur om du tror det, säger bara att vi inte alltid behöver förstå alla.



Hoppas allt är väl med er!

2009-12-10 @ 17:57:59
URL: http://sprattlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0