Trött är mitt förnamn.

Ja ca fem läggningar senare så känner jag att nu är det nog time att lägga sig själv, inatt fick jag faktiskt sova rätt bra måste jag säga ändå! Han vakna vid två och jag fick ge han mat och så somna han men vakna när jag försökte skjutsa ner honom i sängen brevid mig, så Johan fick knata omkring med honom så han somna men så gick den jäkla sängmobilen igång så han vakna igen förstås, så ge mat igen och sen somna han igen och jag kunde till och med lägga ner honom i sin säng då och så sov han till strax efter åtta! Otroligt! Skönt! Hoppas på en sån natt igen fast utan de där extra läggningarna ;)

Idag har vi bara slappat och tagit de lugnt, så skönt, början på en lång ledighet tillsammans och jag ser framemot att få hjälp om dagarna. Imorgon blir det nog lite pepparkaksbak, om inte Johan äter upp all deg i förväg .. haha.

Tur att man är så här söt ändå när man stör mammas nattsömn! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0