A sunday grey..

Oftast när kreativiteten faller in över en så är det oftast något som fattas hemma för att man ska kunna genomföra "the mission", och när man väl inhandlat det man behöver räcker inte tiden till istället. Är det det som kallas ironi??
Knappar saknas fortfarande, och är inte jättesugen på att ta mig långt in till stan för dem. Någon som vill skicka snygga knappar till mig kanske..? hihi


Idag har plutten testat gröt, det smackades och kladdades i mängder. Det är inte förrän man har barn själv och testar och ger dem fast föda som man verkligen inser att det blir mat ÖVERALLT!=) Oundvikligt! Men men, det är väl inte hela världen. Fast jag har lite fobi för kladd;) Förevigat blev det, även i videoformat.


Kommentarer
Postat av: jessica jonsvreten

Hej!



Nu hitta jag in oxå. Ska bli kul o följa ditt liv. Du har lyckats bra. Bloggen blev jätte fin. Såg att de fanns fina knappar på ponduros hemsida. Kanske inte din stil men men... Lycka till!



Kram / Jessica

2009-11-15 @ 18:28:14
Postat av: Anna

Guuud vilken fin blogg!! Jag har ju på samma domän men jag vet inte hur man får till den såå fin! Tänkte på det där med klass och jag minns väl hur oförtjust du är i det haha men barn är barn o det är = kladd ;-)

2009-11-15 @ 21:10:53
URL: http://lovica.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack! Vad roligt att ni gillar den! Jag är rätt nöjd själv faktiskt, men det var väldigt roligt att hålla på. Kanske kan hjälpa dig Anna ;)

Och ja kladd är nödvändigt när man har barn.

2009-11-15 @ 23:20:24
Postat av: Diddi

Härliga bilder,

han ser verkligen ut att gilla det kladdiga...

Oömma kläder till sig själv är att rekomentera vid matningen nått år framåt...

Kram...

2009-11-25 @ 21:44:05
Postat av: Emma

Tack, visst är det=) ja oömma kläder är bra, och det blir fler ombyten nu när fast föda har börjat komma in i bilden;)

Kram till dig!

2009-11-26 @ 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0