Åh j*kla Facebook!

Kommer inte in på min Facebooksida, så frustrerande! Loggar som vanligt in med mitt lösenord, men vad händer?? Ingenting!! Får bara upp en ny sida att logga in på, så jag testar och testar... Men nada!
Så jag återställer mitt lösenord, och skapar ett "nytt"(skrev in det gamla egentligen;), och allt funkar tills jag ska använda mitt "nya" lösenord! Men då funkar inte det "nya" heller, utan då får jag upp en ruta som säger att man gjort för många felaktiga inloggningsförsök! Vad f*n! Jag gör om proceduren och skapar ett riktigt nytt lösen, men samma visa händer!! Ååh man kan ju bli galen för mindre.. vad har Facebook för problem???!
Har någon annan fått samma problem?? Eller har någon försökt ta sig in på min sida??(och varför då?)

Jaja, hoppas det löser sig, vill ju in och läsa på i disskusionsforumet i min Junimammagrupp bla.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0