Arg!!

ARG just nu, både på mig själv och på hundf*n! Ja jag brukar inte kalla han för det men nu förtjänar han det verkligen!!Bara för att vi hade Johan's kompis J var här ikväll så skulle Rataxes jäklas, och först upptäckte jag att jag hade lagt första amningsnappen lite väl lätt tillgängligt för honom. Med vetskapen att han har ätit upp TRE amningsnappar tidigare redan, men det var i somras och han har skött sig så bra sen dess så jag tänkte inte så mycket på var jag lade den. Så när jag kom först till soffan så insåg jag att han hade antagligen ätit upp den ena. Sen gör jag om samma misstag igen och lägger den andra lätt tillgängligt på bordet som är i noshöjd för honom, vet inte hur jag tänkte!!? Så när jag sen skulle ha den så ja... fanns inte den heller kvar där jag lagt den!! ÅH stackars Johan som fick ta sig in till stan nu! TUR tur tur att vi har apotek som har öppet såhär sent annars vet jag inte hur vi skulle klarat natten!
Åh nu kom han hem igen, skönt att han fick skjuts av snälla J både fram o tillbaka...
Nu kan vi andas ut igen... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0