En trött Måndag..

Inatt har han sovit hela natten, ja det vill säga legat kvar i sin säng hela natten. Vaknat till har han gjort ett par gånger men med nappens magi så somnar han om otroligt, vid sju dock fick han nog och ville inte ligga kvar. Upp upp och så lite mat, jag trodde i min enfald att han kanske skulle kunna somna om. Dåsade till gjorde han visst, men när jag skulle skjuta ner honom i sängen brevid mig så ..nähä.. trots att jag var försiktig och trots att jag ploppa in nappen(som numera lyser i mörkret, en kanon uppfinning!). Som vanligt försöker jag se om jag kan smygsova lite ändå medan han ligger brevid och sparkar och bubblar, det går ett ganska bra tag faktiskt ;) Men till slut tar jag mig i kragen och knatar upp med honom, ny blöja och nya kläder, så sätter vi oss i soffan istället. Matning igen, och typ tio minuter senare sover han.. pust! Nu tänker jag inte gå lägga mig igen, då blir jag bara seg i huvudet sen och det är det inte värt. Frukost istället framför nyhetsmorgon, det är min dagliga rutin. =)
Välkommen ny vecka!

Kommentarer
Postat av: Biffen

Vilken fin blogg du börjar få älsklingen. Puss puss

2009-11-16 @ 10:43:42
Postat av: Älsklingen

Tack Biffen!;) Puss puss

2009-11-16 @ 10:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0