Friday morning..

Ryggen värker men det är klart bättre än förra natten, ajaja, det var verkligen inget roligt alls! Fick gå till farbror doktorn, fast i dessa tider vågar man ju knappt vistas på vårdcentralen, går dit för ryggont och kommer hem med grissjukan =(
Vet ju knappt vad som är värst, men men.. dit gick jag och hem kom jag med antinflammatorisk medcin. Käka tills du blir bättre sa farbror doktorn, javisst sa jag. Så tre piller senare så kan jag faktiskt röra mig hyfsat normalt. =)

Idag kommer föräldrarna upp till storstan med min morbror och moster, de ska se "Hairspray". Den var ju skoj tyckte jag som såg en general repition. Och så ska de springa på stan och handla klappar till julen. Bo på hotell och hem igen på söndag, och kanske får vi lite besök hit också eller så blir det en fika tillsammans i stan.

Jag tycker att varje vecka går fortare än den andra, och jag inser att min pojk snart är så stor och jag säger som alla andra föräldrar : Oj vad tog tiden vägen! Jag hann inte med!
Man kan ju inte spela tillbaka tiden tyvärr, även om det finns många tidpunkter i livet som man skulle vilja återuppleva..
Carpe Diem my friends...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0