Ny mössa




Igår köpte vi en ny mössa åt lillprinsen. Har letat ett tag nu efter en ny som täcker han små söta öron, men de flesta mössor har det varit knytsnöre under hakan på och det känns lite jobbigt. Men den här mössan kan jag verkligen rekommendera, den sitter som en smäck!! Kanon, och så fick det bli en röd, är lite trött på blått. Vill ha lite mer färg, och röd är ju verkligen lite mera färg ;)
Den är av märket KIK*KID, och jag köpte den i våran lilla söta barnbutik här i området Gigi kids. De har hel del söta barnkläder, dock lite dyrare men av lite bättre kvalité så då kan det ju vara värt det. Man vill gärna använda kläder om och om igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Söt mössa! Undrar omd en finns i vuxenstorlek oxå? =) Jag har sånt problem med att hitta mössor och behöver en bra/fin till vintern (jobbar mkt ute). Du får gärna ge mig råd och tips om min blogg. Jag har lagt ner min nu men tänkte starta en ny. Men hur tusan gör man den så snygg?!!

2009-11-23 @ 21:16:24
Postat av: Emma

Ja det vore ju bra, varm o skön tror jag minsann den är;)

Ja jag kan gärna hjälpa dig, det var så roligt så jag tänkte nästan starta en till bara för att få göra ny design=) Jag har gjort "headern" i Photoshop, ja jag ska erkänna att jag fick hjälp med en hel del av min duktiga sambo;) o resten har jag gjort själv som bakgrunden i Photoshop och de andra detaljerna har jag ändrat i stilmallen.

2009-11-23 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0