Trött tröttare tröttast!

Ja så känner jag mig idag, och vädret tillåter nästan inget annat. Det blev först bara fyra läggningar igår, men vi fick springa dit och ploppa in nappen vid två tillfällen och såklart när vi skulle sova så vakna han till ordentligt.=(
Så då var det bara att ta upp och se om man inte kunde amma honom till sömns. Det gick, och jag kunde till och med lägga ner honom i sin säng. Men det vanliga visan att vakna nu vid två och sen vid fyra-fem och sen vid sju fortsätter, när ska han lära sig sova hela natten?? Snart hoppas jag, är så trött på nattamningen just nu. Vill bara sova!

Och så sitter man och väntar på bovärden som skulle komma hit mellan kl. 9-10, och det är ju drygt tillräckligt att binda upp sig en timme som det är! Men man ska ju inte tro att han har kommit än, och jag vill passa på och duscha nu när lillen sover och så behöver jag gå till Vivo .. eller ja Vi(?) heter det ju nuförtiden. Så himla konstigt namn tycker jag, Vivo var bättre.. Nä nu ska jag dricka mitt kaffe så iallafall huvudvärken försvinner...

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0