Vyssa lulla litet barn

Nu i snart en veckas tid har Cornelius krånglat vid läggningarna, vet inte vad jag ska göra snart. Tycker jag gör allt jag kan, som igår tex. jag vagga och vyssade, masserade och badade, ammade, men ingenting hjälpte. =(
Vi börja resan redan vid sex (för att han var så trött så han somna vid bröstet), men vid halv åtta så vakna han och så höll vi på till klockan tolv! Åh vad gör man! Någon fem minuters metod vill jag inte hålla på med, mitt hjärta skulle inte klara att höra honom gråta i hela fem minuter utan ta upp honom.

Ikväll har varit "lätt" att få honom att somna men sen har han vaknat nu TIO ggr med lite olika intervaller, han sover jätteoroligt verkar det som. Jag förstår förstås att det säkert är nån slags utvecklingsperiod, men det är såå energikrävande!! Speciellt som det är mest bara jag som duger=(
Jaja, hoppas det är över snart och hoppas hoppas han inte vaknar någon elfte gång nu...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vet hur det där är! Samma visa här! Puh va trött man blir!

2009-11-18 @ 14:40:25
Postat av: jessica

Kan bara säga att allt kommer i perioder. Perioderna som är jobbiga pågår alldeles för länge o dom som är bra/enkla slutar för snabbt. Bara samla kraft o ta sig igenom, de har snart vänt ska du se!

2009-11-18 @ 16:22:50
Postat av: Emma

Ja tack Jessica,jag försöker samla kraft.. och intala mig att snart kommer en bättre period.



Ja Kajsa jag borde väl inte klaga med tanke på hur länge ni har haft problem med Adrian's läggningar.

2009-11-18 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0