Designnamn?!

Har inte bloggat på evigheter! En lång svacka.. kände lite som Alex Schulman, att nu när lillgrabben blivit så stor så vill jag inte utelämna allt för mycket om honom. Han är ju sin egen individ och ska få vara det ifred..
Klart att jag kommer nämna honom, han är ju trots allt mitt allt men det blir mer begränsat..

MEN till ämnet!
Tänkte skapa mig ett eget litet designnamn för mina tillkommande små verk.. och tänkte se om det finns någon som fortfarande kikar in på min blogg och om någon har något bra förslag på ett namn jag kan sätta på mina verk som skapar i form av små virkade figurer och sydda kläder och annat smått och gott som kommer över mig i mitt kreativa skapande ;)
Ska beställa namnlappar så jag behöver förslag fort fort.. och kan inte komma på något bra o fyndigt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det du skapar? Du kan väl ta ett kort på något så man får kika :) Designnamn är svårt.. By: EmmaG? haha nej jag har inget på lager sådär bara..

2010-12-28 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0