Babysimsfotografering!

Idag har vi varit i iväg till vattenhuset i Älvsjö för fotografering under vattnet! Gick bra och ta sig dit, men Cornelius var envis och ville inte somna förrän vi var en tio minuter ifrån badet. Typiskt! Stod ute med honom en stund så han sklle få lite sömn innan. Väl på plats så gick allt jättebra! Det var så lugnt och skönt där, kunde ta plats i poolen för fotografering på en gång. Vi simma runt lite och plaskade innan och fick upp humöret ordenligt, han trivs verkligen i vattnet! Plask plask! Och charma både fotografen och instruktören;) Det e min prins det.. haha! Jag fick stå bakom instruktören som höll Cornelius genom hela dyket, jag fick hälla vatten med en hink i nacken för att starta dyket. Han såg lite förvånad ut efter dyken, men sken upp strax efter. Det var lite längre och djupare dyk de gjorde för att få till bilderna. Men det var inga problem! Han lyckades charma till sig extra bilder till och med, så nu ska det bli riktigt spännande att se dem!


Mina två älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0