Helgen.

Lördagen gick bra! Tidsoptimist som jag är så blev självfallet lite sen och fick jobba över lite, men det gjorde inget. Johan skötte pappajobbet mycket bra! Känns tryggt! ;) Plutten hade fått feber natten till lördagen och hade även det under dagen. Han var ju inte snuvig eller hostig och feberna gick ju över till på söndagen så det måste nästan varit tänderna som krånglar för honom, stackarn! Mycket kliande och dregglande nu..
Så vi hoppade över babysimmet även denna gång tyvärr, var ju avslutning och allt! Men förkylningen som drabbat mig och Johan verkar aldrig vilja helt ge upp =( Mådde ok på lördagen (förutom sömnbrist) men sen stötte jag på en som hosta och hade sig så det var säkert därför jag kände mig sämre igen.. Usch kan man inte hålla sig hemma när man är sjuk? Nä nu vill vi bli friska på riktigt! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0