Kallt var det här!

Nej nu får det vara nog! Nu är jag redigt trött på det här vädret, och inte nådigt kallt det var idag heller! =/ Men ut var jag tvungen att gå varken jag ville eller ej. Cornelius sover ju inte förmiddagar inomhus =(, så ut gick vi. Till slut somna han och jag gick upp mot Maria, slog en pling om hon ville komma ut och snacka lite, så där stod vi ett bra tag. Sen bar det hemåt igen, men då var det lika bra att gå ut med hunden så man slipper på med allt och ut senare. Så vi var ute i TVÅ timmar totalt i denna kylan, det blev ju något "varmare" , steg till hela -14 från 19 imorse. Nej, sen dess har vi hållit oss inne. Ätit lunch, Cornelius har lekt lite i sin hage och övat på att säga ba ba som ibland låter som pa pa så han kommer klart lära sig säga pappa först! Jag har fått lite tid att virka på min kanin(som jag repat upp ungeför fem gånger innan .. haha). Nu sovs det middag och jag dricker lite rött te och käkar en minimuffins..Nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0