T som i Tisdag..



Idag vakna prinsen klockan sju, alldeles för tidigt för att gå upp tycker jag, amma lite och försökte få honom att somna om. Men icke, jag kunde ändå dra ut på gå-upp-projektet till åtta, sen gick det inte längre..
Ville handla frukost men Vivo-butiken vägrar ju öppna förrän nio, så då är det bara att snällt vänta.
Frukost och sen få honom att somna och det gick ju bra så nu sover förhoppningsvis en timme iallafall..
Idag har vi tänkt att hälsa på Kajsa&Adrian, Adrian kanske inspirerar Cornelius att börja röra mer på sig, jag tror defintivt de tar in och lär sig mera när de ser andra barn redan tidigt. Så det ska bli trevligt, kanske ska jag slänga ihop någon kaka att ta med.. hmm .. orkar jag det?? Vi får se.. ;)

I Fredags var vi på Babyrytmik här i området, men det var sådär så vi får väl se om vi ska gå något mera, tråkigt tycker jag, hade hoppas på mer röerelser och instrument. Och vi hamna i 0-9 månders gruppen och vi var alldeles för många och det var lite för mycket småttingar, tror de behöver dela upp det mera för att alla ska få ut så mycket som möjligt av det. Vi flyttade oss till den äldre gruppen iallafall så får vi se hur vi gör...

I söndags missa vi babysimmet, vi kände oss lite halvdana allihopa och kände att det var dumt att riskera att bli ännu sjukare av att åka och bada, men man kan "simma igen" det en annan dag så det är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0