Man ska aldrig aldrig ropa hej..

.. För då får man bara börja om från ruta ett. Natten efter sov jag som en kratta igen, men inatt var det bättre igen. Nu ikväll har han vaknat till ett par gånger och senast var han jätteledsen och grät riktigt stora krokodiltårar =(
Men jag fick honom att somna igen ..puh! Nu hoppas jag på en bra natt igen.

Två tänder har gossen nu i underkäken, de poppa upp tätt tätt efter varandra, så söt när han ler. Men aj aj aj vad ont det gör när han får för sig att bitas, så nu funderar jag allvarligt på att inte amma mera, skulle vara skönt att slippa nu. Visst det kan vara mysigt ibland men men, han är inte nog tyvärr inte riktigt där ännu i mängden annan mat han får i sig.Men snart så..

Fasiken vad kallt det är nu, en kvart är ungefär lagom att vara ute sen biter det riktigt i kinderna. Vi bor ju så nära vattnet så det påverkar ju klart att det känns ännu kallare än vad det står på temperaturmätaren. Stackars hunden vår, vi borde väl skaffa något bra hundtäcke till honom. Riktigt skakar om man stannar upp.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Va fint kort! Inte dålig utsikt från sitt fönster;)!

Kram!

2010-01-08 @ 11:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0