Nytt Bvc!

Idag ska vi till vårt nya bvc som jag hoppas kommer kännas bättre än det förra. Känns inte lika omständigt att ta sig dit heller. Antingen går man dit på 10-15 min eller om man känner sig lite lat och bekväm så kan man ta tvärbanan två stationer. Jag hoppas bvc-tanta är bra och vettig och inte så stressad utan har insikten att anpassa sig till respektive "besökare". Men vi tror på det här bytet och i värsta fall får man väl byta tills man är nöj helt enkelt.

Idag har jag även lyckats byta ut kardborrebandet på skötväskan (som var värdelöst) och fått ditt trycknappar istället. Tycker det är konstigt att inte Brio tänkt på det innan? Men det är fler saker som jag inte förstår hur Brio tänker när det gäller både vagn och väska, de har ju ändå ett antal år på nacken och ändå så misslyckas de med såna självklara saker som de borde har lärt sig för länge sen. Ska nog mycket till om jag skulle få för mig att köpa nån briovagn i framtiden, men å andra sidan har man ju lärt vad man vill ha och inte ha nu. Men man tycker ju att standardmått på vagnens bredd borde de ju ha!??? Jaja.

Idag kom jag även på ett bättre sätt att få honom att vilja ligga på magen, jag kör barnvisor från Spotify i sängen =)
Då tycker han att det är helt ok att ligga på mage i nästan FEM minuter, det ni ;) Haha.. tror inte min son kommer lära sig krypa tyvärr. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0