Tuesday news.

Idag har vi varit till Öppna igen. Cornelius sov inget på förmiddagen(såklart) trots att han vaknade vid halv åtta! Försökte natta honom i sin säng till och med,även om jag visste att det är mer eller mindre lönlöst att få honom att somna så. Men någon gång kanske det funkar, vore ju skönt om han kunde det. Gick ut vid tolv med honom i vagnen, han somna inom två minuter.;) Gick en promenad med Rataxes och så skynda jag mig in för lunch och sen ut igen så han skulle hinna sova ut innan Öppna, men när jag gick dit vid kvart över ett så sov han fortfarande. Så jag gick in så fick han sova vidare ute. Tänkte att han borde ju vakna till sångstunden vid två iallafall , men näe han sov vidare ;) Tjugo över två vakna han och så hann vi vara med på typ två sånger, ja skam den som ger nästan gång kanske vi prickar in det rätt med sömnen så han får kan med på hela sångstunden.

Ikväll kom pappa hem med en gåstol, så det blir ju smidigt att sätta ner honom i den så kan han roa sig själv lite om man behöver göra nånting med båda händerna. Ikväll var det mest panelen som var rolig och så blev han lite sur att han inte visste hur han skulle göra för att ta sig framåt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0