Weekend is soon ended..

Helgen har varit fantastiskt!♥
Förutom att Cornelius förkylning verkar ha kommit tillbaka och min med, åh så tröttsamt! =(
Men bortsett från det så var den helt fantastiskt. Jag hade ett gammalt presentkort på en hotellnatt som snart skulle gå ut(nästa söndag)så vi var ju "tvungna" att nyttja det såklart! Så jag boka in oss på Clarion Hotell här i Stockholm, så fick vi turista i vår egen stad. Vi gick ut och käkade gott på Dolly's Saloon på kvällen!Rekommenderas!
Cornelius sköttes sig exemplariskt första gången på restaurang,skönt!
Hotellet var superfräscht och de hade till och med fixat babysäng(resesäng) med sängkläder till Cornelius så det var ju super! Enda servicen jag saknade var en vattenkokare på rummet så vi skulle kunna göra i ordning vällingen till natten, men det fixades nere i baren istället ;) Idag har vi sprungit på stan och inhandlat lite kläder till oss allihop, så vi var helt slut när vi kom hem! Men nu är snart helgen slut och Måndag imorgon igen.. får se vad denna vecka har att bjuda på..


Mammas prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0